Ny sjekk hos veterinær


Jeg har vært tilbake hos veterinær og tatt ultralyd (nei, har ikke boller i ovnen eller noe sånt), men for å sjekke noe veterinær ikke fikk sjekka med røntgen. Så da er jeg sjekka i «hue og rævva» som mamma sier. Det med rævva er ikke helt sant da. Men i alle fall, har litt vondt i ryggen noen ganger, men ellers - frisk som en voksen fisk.

(voksen fisk til høyre, mann sladda med voksen fisk til venstre)

Det hender det blir litt tull her hjemme, at pappa tror han må ha hele sofaen for seg selv eller tror han ikke skal klø meg når jeg sier han skal klø meg. Det er ikke så ofte han får sånne tullete ideer, men når han gjør det må jeg forklare han hva som gjelder. Da går jeg opp på bordet og står så han ikke får sett ski på TV (veit du, det er ALLTID et skirenn på TV! Rart ikke det inngår i NRKs sakte-TV-satsning? Det kommer en og annen astmatiker siklende forbi kamera, og så skjer det ikke noe på lang tid). Men altså, her er trikset for å få full oppmerksomhet:

Steng for all innsyn til TV. Da husker pappaer veldig fort på at de skal klø og gi plass i sofaen.

Kommentarer

Kati sa…
Fint med en hund som vet å holde kustus på de såkalte menneskene!
Barte-Marte sa…
Å ja! Det gjelder å oppdra staben fra dag en!

Populære innlegg