Fleskefia

Nei, det er ikke et innlegg om mamma.

Har vært hos veterinær i dag, fordi mamma trodde at jeg hadde en nerve som gikk på utsiden av neglen,  på en måte. Veterinæren syntes det hørtes mer enn spesielt ut, men mamma holdt på sitt. Mamma hadde feil, veterinær hadde rett. Dessuten hadde det som stakk på utsiden blitt borte før vi dro, men mens mamma dreiv og sjekka ut det så fant hun ut at jeg hadde vondt et eller annet sted så vi dro allikevel. Jeg har litt vondt i ryggen, men heldigvis er tante Rannveig både veterinær og kiropraktor, så fikk ordna på det. MEN!!!! Tror du ikke dama sa jeg skulle slanke meg! Jeg falt nesten ned av bordet da jeg hørte det! Jeg har det helt fint akkurat som jeg er takk. Men - mamma går jo rett på alt som blir sagt, og kjøpte med en sekk med drittfôr hjem til meg. Det har jeg ikke tenkt til å spise, jeg skal fortsette å stjele maten til Svensken når ingen ser det så ingen skjønner hvorfor han blir så tynn. Men nå, som noe nytt, kan han få maten min. Sånn gjør vi det.

Kommentarer

Anonym sa…
Hei
Ba du veterinæren sjekke vekta si??? Det skjer stadig at vekter viser feil vekt (i alle fall den hjemme på badet hos oss)
Stå på.
Hilsen fra Eli

Populære innlegg