Trening

Har trent litt med beibien. Han har feks vært på hundeklubben. Og der var han superbeibi. (Spør mamma når han ikke er superbeibi.) Men han hilser på folk, hilser på andre hunder og er blid og trivelig (noen valper skal han riktignok prøve-ri, men det er sånn gutter gjør. I alle aldre). Og han kunne også leke og spise godbiter og komme på innkalling der, også ha fokus på mamma, så da var kvelden redda som du skjønner.

I morra skal vi trene i Råde sammen med noen folk kl. 19. Kom om du vil.

Typisk min trening; mamma driver med dramaøvelser så fort hun har publikum,
 mens jeg bare ligger og venter på at vi kanskje skulle jobbe litt seriøst med mine ting.
Håper dere skjønner hvorfor ting tar tid. 
ps! Litt senere på kvelden fikk han tak i en pakke smør på bordet og spiste halve den, og fikk vondt i magen og måtte opp 70 000 i natt. Superbeibi-imagen slår sprekker. Jeg bare tenkte det var viktig å få med hele bildet. Ikke sånn å forstå at jeg synes han får for mye oppmerksomhet, har for mange leker, får for mange turer og godbiter eller noe sånt altså.

Kommentarer

Populære innlegg