En svenske...

Midt i det triste hører jeg litt lav snakking om en ny bror. Jeg vil ikke ha noen ny bror. Jeg vil ha Magnus Olsen. Ingen kan erstatte han. Det var så enkelt med han. Han var en gentleman og snill og grei og tålmodig. Jeg fikk det alltid som jeg ville. Og så var han så sterk og barsk og tøff, det kan jo komme godt med. Dessuten var han ferdig temma.

Men nå da. Vi skal visst importere en svenske. Hva gir du meg? Gutt OG svensk! Jaja... Er å be om trøbbel spør du meg. En av disse skal til oss:
Hvorfor ikke bare likeså godt ta alle 12 sier jeg...

Godt jeg har navna alle lekene mine i anledning tidligere innflyttinger. Alle lekene er mine. Alt er egentlig mitt. Han skal forresten hete Sverre Magnus. Blir moro tenker jeg.

Kommentarer

Oi så spennende Marte, jeg har forresten sett noen svenske bartegutter og de var riktig så barske de altså ;-) Vi gleder oss til å høre mer om Sverre Magnus... Hilsen Anita og Ruth
Rut sa…
Marte! Vi kan byta! Du får husse min som är norsk så tar jag bror din som är svensk!! Du må tro att det är svårt med SPRÅKET! Jag har hört mamma min säga flera gånger att hon inte begriper vad han säger, husse. Måste vara norskan tänker jag. Å jag lovar, husse kommer inte att ta dina saker! Min lill-matte har massor med saker som bror din kan ta... Om han vågar! Hör av dig så kan vi träffas i Svinesund o byta! Hilsen fra Rut

Populære innlegg