Godt nytt år!

Bare kort innom for å ønske alle et godt nytt år! Jeg har mine egne ønsker og forsetter for året som kommer, men holder dem for meg selv bittelitt til. Må gjennom noen forhandlingsrunder først. Har hatt et kjekt år det som har gått og altså:)

I går var Nina her, på julelunsj og siste klargjøring av kurs som starter 12. januar. Men først var vi ute, og hr. Olsen fikk prøve seg på blodspor. Må si han imponerte! Var kjempeflink! Pappa hadde lurt litt på om han kom til å bli stående ved første blodflekk og slikke og slikke på den, men neida, han tok hele sporet, helt perfekt. Det som var helt sprøtt var at akkurat der sporet slutta var det et rådyr som hadde mista en del av beinet sitt! Hva gir du meg? For et sammentreff!

Noe annet, til jul så fikk vi ekstern harddisk av tante og onkel i Dæhlibyda, og der ligger alle bildene våre. De er flytta fra den pc'n som gikk i stykker for to år siden. Og der var mange bilder av meg som baby:)
Dette er en gang jeg satt stille. Har fått forståelsen av at det ikke var så ofte.

Mamma håper at litt kroppskontakt kan gjøre at jeg kan være rolig en liten stund. Som du ser er det rett før jeg sovner.

Vi har akkurat kommer hjem fra Lillesand, og min første leke - en Tigergutt forkledd som Tussi.

Her blir jeg henta.
Og VET DU hva jeg hørte mamma sa da de så i gjennom bildene?!!! At hun lurte et lite øyeblikk på om hun helt visste hva de gjorde da hentet meg, om detta kom til å gå bra... for mens de prata med Jan og sånn, før vi skulle dra, så var visst jeg bare som en svart strek som føyk fram og tilbake, tissa på pappa da han løfta meg opp, og beit hvis noen ville kose. For det hadde jeg egentlig ikke tid til nemlig!

Men det er ingen som angrer her nå altså. Har jo til og med dratt bror min til hus også, så de har vel skjønt at det er riesen som er rasen. Og med det håper jeg tanker om eventuell sauehund er parkert for godt.

Godt nytt år til alle!

Kommentarer

Stine sa…
Godt nytt år !!!!!!!!!!
Anonym sa…
Hei
Godt nytt år til dere alle!
Jeg får da inderlig håpe at folka dine ikke tenker noe på saue-hund - så enkelt bør de vel ikke få ha det:-)))))))))))))
Hilsen fra Eli

Populære innlegg