Endelig!!!


Det er slutt på late dager! Skal på kurs i hælja - hos Amokk. Gleder meg så inn i hampen. Endelig min tur. På kurs holder det ikke med å være pen og nyføna for å si det sånn... da er det hva som er inni et vakkert hode som teller. Det er jeg som skal på kurs. Mamma blir nok også med. Jeg har øvd på å løpe rett fram (er det noe jeg er god på er det vel i grunn det - senest i stad - rett over veien og etter katta), og litt annet og. Mamma mener at vi skal prøve å få på plass ruta, avstand, neseprøve og metallapportfaen. Jeg har mine egne tanker for kurset.

Ikke bare skal vi på tredagerskurs, vi skal også på tredagers camping med Milli og folka hennes. Og det blir også veldig bra er jeg sikker på. Satser på at Milli og jeg tar en jentetur rundt på plassen og sjekker ut litt. Bror min kan ikke være med på jentetur. Kan ikke være med på kurs heller. Han får bli igjen på campingen sammen med de andre kara og se på damer og drikke øl og prate om fotball.

Kommentarer

Populære innlegg