Supermus på kurs!

Vært på kurs med mamma i dag. Eller - mulig det var omvendt... er ikke helt sikker... i allefall er mamma blid som ei lerke og glad for at jeg viste meg som Supermus i storform i dag. Ikke fordi at vi er på kurs for å vise fram hva vi kan, men fordi jeg var veldig fokusert og jobbet med mamma hele tiden. Det er nemlig sånn at Kambobanen kan bli i overkant spennende for meg, litt mange ting jeg bør sjekke ut. Men gadd ikke det i dag. Bare en elghund retriever. Men den ville ikke bli sjekka ut. Mamma huska på (etter at pappa hadde minna på om det) dekkenet, så kosa meg i bilen med BOT-dekkenet mitt i pausa. Masse kjente bikkjer der, og noen nye, men veldig trivelig alle sammen:)

I dag var bare en start, jobba med fellesøvelser og fri ved fot, og fikk med oss noen tips hjem om holdt og vendinger.

Det er så kult altså! Og vi skal starte kl. 3før sommerferien. Og jeg er så glad for at mamma ser verdien i jentertur med bare meg:) Blir jo ikke jentetur med gutter med, så da må det jo bare bli mamma og meg...
Se så skikkelig innmari morsomt vi hadde det i juleferien...

Kommentarer

Populære innlegg