Hyttetur et sted i Sverige

For litt siden var vi på tur - et sted i Sverige. Visste ikke hvor vi skulle - og vet ikke hvor vi var... sånn er det når stedsans og hukommelse ikke virker optimalt. Men vi var der;) Vi var på tur med Ask og folka hans - i ei rødmalt stue - og vi hadde det veldig kjekt:)
Jeg hadde det aller kjekkest. For jeg fikk være ute og prate og kose og leke HELE tida, mens dissa gutta måtte bytte litt på. Magnus hadde litt vondt i en fot og da er det viktig med bandasje sånn at det aldri blir glemt.


Glenn sin sykkel - den er av et sånt symaskinmerke og bråka masse og hadde jentenavn men ikke plass til meg. Så sånn ønsker IKKE pappa seg.

Sa bø! til Ask... herreli... tror han er redd for jentelus og...

Redd for jentelus...


Men han fikk det til slutt;)


Jeg har hørt om at noen etter en tid kommer ut av skapet, lurer på om det å komme ut av stolen har samme betydning?
La meg i allefall ned sammen med han, i tilfelle det føltes tøft å komme ut av stolen. Jeg har i tilfelle all verdens forståelse og er meget tolerant:)


Bror min elger seg innpå mamma som vanlig

Og så prat og prat og prat... kan likesågodt bare sovne...


Men tusen takk for oss altså, hadde det kjempekjekt, og gleder oss til neste gang:) Blir sikkert med en liten småttis det da, men den kan sikkert få låne et bur av oss, så ser ikke på det som noe problem:)

Kommentarer

Populære innlegg