Bildeblogg fra Etnedal

Vi var på setra i Etnedal forrige uke; mamma, Magnus og jeg, og pappa kom etter i hælja, og i følge mamma har vi aldri hatt så bra vær noen gang. Og (fremdeles i følge mamma) kunne vi visst bodd på fjellet hele høsten. Helt ok for meg. Tur om dagen, peis- og sofakos om kvelden.

Du ser bror min slapper av - i typisk Magnus-stil. Legger bare inn bildene jeg, så fint hadde vi det hele tiden, og alle var snille og flinke hele tida.


Man-to-man



Er ikke redigert, var sånn lys

Magnus Olsen - poserer så fort han ser et kamera

Vi skal liksom ta gruppebilde, men ikke alle vet å innfinne seg helt som avtalt.
Paps og oss








Kommentarer

Gro sa…
Så utrolig fine bilder :)
Milli sa…
Nydelig:)) Det er helt fantastisk barteterreng der oppe:) Noen Ildere å se? Jeg tar gjerne en tur for å sjekke:))
Pia o Rut sa…
Så underbart o vilka otroliga bilder!

Populære innlegg