Sommerresymé 2010

Selv om sommeren på INGEN MÅTE er over, lager jeg et lite resymé over sommern min så langt jeg:) Riesenlägret er over, det har jeg skrevet om. Etter det har vi vært litt hjemme, litt borte og nå hjemme igjen. Og har hatt besøk og vært på besøk. Og solgt vogn og kjøpt vogn. Dette ble et veldig kort resymé føler jeg, og for de som trenger en visualisering av tiden legger jeg med noen bilder.


Her har vi vært hjemme litt, og så fått besøk. Dette er Baby-Marte som nå ligner mistenkelig på et barn. Men fremdeles uten særlig med skjegg og bart å skryte av som dere ser.


Dette er hele fam. Fauske/Woxen. Som snart blir en til. Og som snart heter bare Woxen.


Her er jammen begge kusinene mine, Anna og Marte, for midt oppi det hele feirer vi at pappa blei 30 litt tidligere i sommer (midt i riesenlägeret faktisk).

Onkel fant en bok han likte. Det synes jeg er veldig bra. (Vi driver og bytter vinduer, derfor ser det litt stusselig ut der.)

Mams og jeg prøver å holde litt oversikt. Sånn som vi liker;)

Mamma og Anna lagde kake. Den var visst veldig god sa de som fikk smake.

Dette er gamle vogna mi (86' modell) - den ER min, for uten meg - ingen riesenläger - ingen vogn. Den solgte vi torsdag kl. 10 - og kl. 16 kjøpte vi denne:

Veldig glad for det, sånn at vi reiser litt mer standsmessig. Selv om det var god plass til meg i senga i den forrige og altså, så jeg har ikke lidd noen nød. Detta er en 2006 TEC 565TE Weltbummler Creation. Og vi har hatt kyndig hjelp og en filial i Kristiansandsområdet som har hjulpet folka mine med den rette vogna for meg og staben.

Så - endelig - er jeg på setra igjen! Her har jeg ikke vært siden påske!

Her er det sånn at noen jobber...

- mens andre har ferie...

Etter noen dager fikk vi besøk av Milli og folka hennes. Veldig veldig hyggelig. Her ser du Magnus bror min prøver å leke med dvergen sånn han tror det skal gjøres.

Og vi fikk mer besøk. Mormor har jo hytte i Vestre Slidre, så hun og Tor og onkel og Anna kom hit en tur de og:) Veldig veldig kjekt det også altså:)


I denne sofaen var det bare akkurat plass til Anna og meg. Anna er den eneste i familien som har samme hundegener som mamma, og synes det er fantastisk fint med alle hunder og som ønsker seg egen hund. Noen har prøvd å innbille henne at fugl i bur er like fint - hørt noe så dumt?

Plutselig så kryr det av dverger...


Og vi går på tur. Dvs. Jan, Olaug og Milli, og pappa, mamma, Magnus, Lone og jeg. Selv om ikke alle synes her.



En ny side ved Lone dukket plutselig fram - hun ble det verste rovdyret og var på lemenjakt hele tiden. Og som den effektive jegern hun er brakk hun nakken på et par lemen og kom så inn med dem... *grøss*

Er ikke så ille glad i sånne musedyr jeg...

Mens pølse og båling derimot, det er mer min greie:)

Pappa ville fiske litt, og vet du - AKKURAT det samme tenkte jeg!

Mens det var bare jeg som ble satt i bånd! Jeg synes vel han forstyrra meg like mye, så hvor det ble av rettferdigheten her vet ikke jeg...

Nå har jeg sett detta og. Skal vel bli en ny familiehobby detta da:(



Søteste lille Lonepone:)

Kjekke fyrer:D

- og her hjemme igjen ser du han ene kjekkasen med den nye yndlingsleka si, en myk plysjball med bjelle i. Og den er ikke ødelagt ennå... veit ikke helt jeg...

Kommentarer

Populære innlegg