Ingen mellomting liksom

Det er liksom alt eller ingenting... så i går var vi først i Råde og gikk lang tur med Alex og to av bakvendthundene hans. Det er veldig kjekt, gå i annen manns skog liksom, er litt lei av Svinndalskauen. Den ene hunden vil bare leke med andre hunder som har pels feil vei, og det har heldigvis ikke jeg, så hun får bare gå der, bryr ikke meg det. Men han andre, han er litt kul da. Han blir med liksom, så han og jeg kan spurte litt rundt og finne på moro. Hr. Olsen får gå i sele, veit ikke helt hvorfor, enten skal han trene litt, ellers så må han hjelpe til med å få dratt mamma rundt... men uansett så er det kjekt da. Har ikke noen nye bilder, men har noen gamle bilder, her ser du to bakvendthunder og to andre med nok hår (Ino, han kule, løper først, de bakerste er hr. Olsen og Maximus):


Men som om ikke det var nok, var vi jammen og trente med Nina og Waltersen i går og:) Og vi hadde hele banen for oss selv, så det var jo helt supert:) Alle vi tre bartene var med, og fikk gjort litt alle sammen. Jeg jobber videre med ruta, og det er så gøy med den nye ballkastern. Jobba også med avstand og hoppstå, og ny kommando på den. Lone hoppa ag. hinder og løp ellers i veien. Hr. Olsen trente på lek, og ikke minst å slippe leka når han skal, og bli i posisjon og hoppstå han og. Og så planla mamma og Nina kurs de skal holde til høsten (se HER)- og der er jeg med som hjelpeinstruktør. Får nå bare håpe denna ivern fortsetter. Men ser jeg på lista til mamma er jeg redd vi blir litt glemt igjen nå, for det skal visst males, hagearbeides, campingvognvaskes-pusses-og-males, pelsstelles, handles og matlages også...

Legger til slutt ved en bokanbefaling. Jeg leser jo selvfølgelig ikke bøker, men mamma gjør, og denne er visst veldig bra, så har du ikke bursdag nå så er det altfor lenge til jul så da får du finne på en annen grunn til at du trenger en oppmerksomhet og så kjøpe denne til deg selv:


Og om ikke det skulle være nok, neste lørdag drar vi på Riesenläger:))))) reiser avgårde med Milli og folka hennes, og Ask og folka hans:) Gleeeeeeeeder meg:)

Kommentarer

Populære innlegg