HATER TUNEFLUE!!



JEG HATER DEN HELVETES FAENS JÆVLA LILLE MOTBYDELIGE DRITTFLUA!!!!
Godt å få sagt det.Får ikke trent ute i det hele tatt.
HELVETE HELVETE HELVETE!!!!
(dette er hva norsklærermamma vil kalle et enkelt ordforråd. Men hun er ikke min norsklærer)Må bare få det ut. Jeg har hørt på radioen at det var en professor-idiot som mente at man måtte verne om tuneflua fordi noen laks spiser den!
DEN LAKSEN KAN HAN OPPDRETTE I EGEN HAGE OG FORE MED TUNEFLUE HAN HAR LATT YNGLE INNE. Vi andre gir blanke i hele laksen... Så lenge ikke all laks i Norge utelukkende lever av tuneflue ser vi ikke problemet. Skal all laks i Norge plutselig begynne å leve utelukkende av tuneflue finnes det nok laks å importere. For de spesielt interesserte.
Takk for meg, hilsen Marte med oppspist mage.

Kommentarer

Charlotte sa…
Stakkars deg!! Jeg er riktignok stor og sort og med testiklene intakt, men noen ting er for vanskelig å takle...selv for store sorte karer som meg. Jeg BREKKER meg av biller og småkryp, så tunflue hadde jeg helt sikkert kastet opp av! Min dypeste medfølelse- Sokrates (og Charlotte)
Linda sa…
ENIG! I år har de vært forferdelig lenge...grusomt at vi må lide pga noen få hundre laks her i området...
Barte-Marte sa…
Takker for medfølelse. Nå reiser vi rett og slett bort. Og regner med at tunefluehelvete er over når vi kommer tilbake. God sommer ja...:)

Populære innlegg