Stakkars hr. Olsen

Stakkar bror min da! Ikke fordi han ligger i dusjen altså, det er noe han plutselig har fått for seg at er kjekt, men vannet står ikke på, så kan vel ikke ha fått vannhale av det??? Han kom plutselig gående uten å logre. Og ved nærmere sjekk KAN han ikke logre! Det er spesielt. Meget spesielt. Vi har kjent og klemt (og det gjør VONDT!), men han har ingen hevelse, ingen tegn til stikk eller bitt, ingen merkelig knekk på halen, men han vil altså ikke bruke halen. Men han kan, hvis han må, feks. når han løfter beinet, så alt virker... Merkelig saker.


Og Magnus Olsen er MANN! Så ingen har noen gang vært eller kommer noen gang til å bli så syk som han...

- eller så deprimert som han...
Her tror du kanskje jeg sympatiserer med han, og litt syk jeg og... men sånn er det altså ikke.
Her ligger jeg og demonstrerer. Ikke nok med at vi blir stengt inne på et rom når det blir gjort reint her (skjer heldigvis veldig sjelden), men kan du kanskje se en eneste hundeseng??? Neida, "uff da, har visst glemt dem ute...". Hvis noen tror det er kjekt å ligge rett på gulvet er det HELT FEIL!!!
Men ellers står det til liv her da. Sola skinner og jeg er så glad liksom.

Når det blir så lite trening som det gjør må jeg aktivisere meg selv. Så jeg har begynt så vidt i gartnerbransjen. Jeg fjerner litt plen, og gjør det ellers klart til å plante... har sett fra andre at skal det plantes må det graves hull først. Mamma er ikke heeelt enig plassering av hull. Men er hun ikke fornøyd får hun heller grave selv. Jeg gjør bare så godt jeg kan i en litt ussel tid.

Men god hælj'a folkens:)
Jeg skal pleie min egen syke bror og ellers håpe på bedre tider:)


Kommentarer

Nina sa…
Huff ja STAKKAR Hr. Olsen!!!!!!!
Håper halen er oppe og spretter fra side til side imorgen!
Stor bli-bedre" klem fra oss
Tassen sa…
Næmmen stakkars dere da... Dere får finne på no' sprell sjøl siden de folka deres er så kjedelige! Men først må kanskje Hr.Olsen få fart på halen sin. God bedring, og god helg :-)

Populære innlegg