Påskebesøk 2


Nå er vi på besøk på Bruflat, hos Eva og Geir. Eva er vel egentlig bestemora mi, dvs mamman til pappa. Eva har hatt kreft i høst, både her og der, men har fått masse god behandling for det, så er å regne som frisk nå. Men går på masse kurer og får medisiner og annet så det ikke skal komme tilbake igjen. Og så har hun mistet håret. Her ligger jeg og er støttende. Visker små koselige ord, legger en labb på fanget, hun får klø meg så mye hun vil. Så jeg er ganske snill. Men må innrømme at jeg lurer litt på hvordan det er å gå sånn helt uten hår og øyenbryn og skjegg...? Men det kommer tilbake utover nå, så det skal bli bra:-)

Kommentarer

Milli sa…
Du er så omsorgsfull Marte! Virkelig må jeg si! Tenk bare å få klø deg så mye hun vil:)) Vi er ganske like der du og jeg, vi stiller gjerne pelsen vår til tjeneste for dem som trenger det. Godt noen bryr seg når det stormer som verst, og bestemødre må en helt klart ta seg av både i gode og ikke så gode tider. Fortsett med den gode gjerning Mus.. Og du har jo både barter og øyenbryn for både to og tre så lenge..

Populære innlegg