Dogs4all

Forrige hælj var det kjempeutstilling samt nordisk lydighet og NM i agility i Lillestrøm. Jeg fikk dessverre ikke være med, men har nå fått sett på bilder derifra da. Og jeg synes det er dumt, urettferdig, trist, surt og alt det der at jeg ikke fikk være med. For alle de hyggelige menneskene mamma traff der inne, de kjenner jeg og, og ville så veldig gjerne hilst litt.

Dette er oppdrettern min med lille Power (mulig vi er litt i familie sånn langt uti der).
Har du sett for en baby?!!!

Og så Eli og Sofie da:


Og så den kjempebabyen jeg har fått i hus her hjemme... Han burde klippe seg og skaffe seg en jobb. Herreli!

Kommentarer

Anonym sa…
Jeg syntes kanskje at du Marte nå burde tenke deg litt om før du er overlegen mot min søster Power fordi hun er litt barnslig og bortskjemt. Moren din er nemling halv-søster til Power's og min mamma og vi har samme mormor - nemlig bestemor Geo.
Hilsen fra Pin Up Psofie
Barte-Marte sa…
Hm, ho derre mormora mi har hatt noen typer eller??? Men ok da, klart jeg ikke er ekkel med lille Power. Bare fordi ho er lita og må ligge på fanget for ellers så hylskriker ho. Men for all del - det er lov å være litt barnslig og bortskjemt og. Vi skal nok få plukka av ho det:D
Hilsen voksne og veloppdragne Barte-Marte

Populære innlegg