Gleeeeder meg:)

Om 10 dager drar vi avgårde til Riesenlägret. Gleder meg så masse masse. Nina med bartene sine skal også, og Olaug og Jan og lille Milli. Samt flere som vi møtte i fjor, feks Trine og Atlas, Pia og Knut m fam, Dakar med fam. Gleder meg, og håper det blir kjekt for Toya og Lone også, at de har en like kjekk uke som jeg håper jeg får. Litt senere i sommer er det kenneltreff, gleder meg til det også. Og enda litt senere skal kanskje mamma, jeg, Nina og Maximus holde klikkerkurs for bare riesen. Gleder meg til det og jeg:)

Kommentarer

Dina sa…
Hej Marthe :-)
Håber du får en super dejlig riesenlejr. Synes det var super hvis I holdt klikkerkursus. Hils min halvbror Thorax og min mor Emma og deres "matte" som hedder Ulla. De kommer nemlig også.

Et skægkys til dig fra Loke og min skøre "søster" Zibyl, dværgen Loppan og...min mor Dina

Populære innlegg