Lone på jentefest

Lone er med Toya til pappan sin i hælja, og de har besøk av flere jenter på overnatting og grilling og "spa". Det er altså bare Lone som er med... jeg er her hjemme sammen med mamma. Som retter nynorsk. Så jeg er litt bitter og inneslutta.
Men - haha - fikk melding i går om at Den Lille hadde vært litt aleine i annekset - og spist opp alt godteriet... Det hadde ALDRI jeg funnet på! (Håper hun ble kvalm!)
Lurer forresten på hva slags spa-behandling Lone får, og hva hun er bidrar med til de andre. Det er ikke stort er jeg redd, sånn jeg ser det her har hun tatt hele plassen til Hanna.


Lille Lone-prinsessa sammen med Ruta og Hanna.



Ser dette kanskje ut som en angrende og ydmyk tyv? Not...


Kommentarer

Mmja, må innrømme at den "storyen" kjenner vi godt. Angrende synder, "in your dreams":-)))

Populære innlegg