Søndagstrening

Mamma, Lone og jeg reiste til Oslo for å trene med Nina og Ellen i dag. Og det ble en veldig inspirerende, lærerik og ikke minst hyggelig søndag. Og vi er supermotiverte for å jobbe jevnt og systematisk nå, etter en lang lang høst og
vinter :-) Jeg skal nok passe på at det skjer!


Jeg trente på fvf. Gikk først et helt program. Jeg holder posisjonen min gjennom hele øvelsen, men mister litt fokus noen ganger og også litt holdning.
==> jobbe med å holde intensitet, det er lov med en bitteliten hodevriding, så strekke litt og belønne, dvs. mamma må også gi litt! Så superbelønning, og så tilbake til start og ny økt. Holdning hele tida viktig.
Jobba med fellesdekk. Jeg brøt to ganger når forstyrrelsene ble for kraftige, før jeg skjønte hva det gikk i. Lurer på om jeg skal anbefale Ellen å søke teaterhøgskolen neste gang vi treffes; hun løp, hoppet, rullet, spurtet, lekte med leke fram og tilbake rundt meg, bare for å se om jeg kom til å reise meg. Men nei tenk, når jeg først skjønte hva det gikk i gjorde jeg ikke det. Ei heller når Nina kom rullende forbi og helt inntil, eller Maximus trente med fart og lyd. Godt det ikke var andre nede i parkeringshuset og så oss...
Det mamma ellers har fått med seg i dag er at hun skal bli flinkere til å planlegge treninga mi litt mer grundig. Litt mer detaljer, dele opp litt mer, og huske og holde fokus på det vi trener (jfr. dekk med forstyrrelser som plutselig ble trening av dekk med skjult fører fordi det gikk bra... )
Veldig lærerikt å se hvor grundig Nina og Ellen trente, og hvordan de har delt opp øvelsene. Det kommer til å bli kjempebra, gleder meg til å se dem videre :-)
Frikk trente også fellesdekk. Han klarte seg veldig bra; når han bare hadde feilet en gang lot ikke han seg lure ut av noe dekk igjen nei! Selvom Nina hoppa og spratt rundt der med ballen sin.

Mammans godbiter og anerkjennelse er bedre!

Vi fikk dessverre ikke tatt bilde av Nina og Maxi da de trente. Men etter trening gikk vi tur med dem. Kjekt å få lekt og løpt litt og. For nå må både mamma og jeg begynne å tenke litt på bikinisesongen, det bør nok strammes opp litt både her og der. For ikke å snakke om å fjerne litt hår... ;-)
Maxitaxi vil ha meg med på lek (han er litt barnslig...)

...men det er visst jeg og


Lone: "Jeg er med! Jeg er med! Øy, hvor skal vi?"

Gale-Lone i farta



Kommentarer

Takk selv! - for en strålende økt. Og de bollene mor di hadde bakt var en høydare! :) Vi håper absolutt å se dere snart igjen. Både med og uten boller ;)
snorredimma sa…
Det hørtes ut som en veldig fin og ikke minst rivelig trenings-økt. Og du er en flink fotograf, du også. For noen flotte bilder av Lone i farta!!

Regner med at vi snart kan starte agility-trening i klubben, og det gleder vi oss veldig til Snorre har gått kurs denne helga, og Dimma holder på......:-)

Populære innlegg