Mamma har Jokke-dilla

Sitter på en bombe
Jeg sitter på en bombe
mens jeg venter
Håper ingen ringer på
Jeg sitter på en bombe
og jeg venter
Håper dette her går nå
Jeg sitter foran skjermen
og venter på at verden
skal bli snill
så jeg våger å gå ut, ååååhhh

Jeg står her på en bombe
mens jeg venter
Håper ingen prater til meg
Jeg står her på en bombe
og jeg venter
Med blikket vendt en annen vei
Jeg står her på et busstopp
det er like før jeg får nok
av å vente
og tar en taxi ned til byen

Jeg sitter på en bombe
mens jeg venter
Håper dette holder nå
Jeg sitter på en bombe
og jeg venter
begynner å bli ustø nå
Jeg sitter på en barkrakk
i fare for å bli blakk
før jeg blir nummen
nummen nok til å gå hjem

Mamma mener Jokke er noe av den beste musikken hun veit. Og masse bra tekster. Veit ikke jeg.

Kommentarer

Populære innlegg