Hva skjer? Jeg lever:)

Her i huset er det så travelt om dagen, at det blir veldig lite morro på meg. Strengt tatt ingenting nesten. I allefall ikke mer morro en det man lager selv. Prøver å dra i gang litt aktiviteter, men liten respons å få gitt. Mamma holder kurs to dager i uka (der er jeg med som hjelpeinstruktør), og så går jeg på kurs selv. Dessuten har mamma ekstrajobb som privatsjåfør, og det er en del kjøreoppdrag. Og så skjønner jeg at det går visst litt tid på den lærerjobben ho har. Siden vi ikke har funnet noen sponsor ser det ut til at ho må fortsette med jobben og. Derfor blir det ikke så mye trening om dagen. I allefall ikke lydighet. Jeg har fått kløv, så Opersjon større muskler/mer masse er i gang. Jeg går da stadig på tur i skogen med to kanner med spyleveske i lommene. Veit ikke hva vi skal med det langt inni skauen, men så er det ikke alt en stakkars riesenhjerne skjønner heller da.

Kommentarer

Populære innlegg