Hjelpeinstruktør

Mamma og og jeg holder grunnkurs sammen med Nina og Walter. Jeg er med som hjelpeinstruktør. I går var første kurskveld. Da ble det jobba med belønning - lek, her glemte mamma faktisk å ta meg ut, og det er kanskje min sterkeste øvelse! Og dessuten lånte ho bort leka mi - jeg så det nok! Men alle de andre hundene fikk være ute en og en og jobbe med lek da. Men så ble jeg tatt i bruk - først for å kontakttrening, værsegod, baklengs marsj og håndtouch (ikke alt på en gang da). Alt er jo egentlig former for kontaktrening, og også starten på øvelser som vi skal jobbe videre med. Jeg synes det var kjempekjekt å komme i jobb, kunne bare tenkt meg å være litt mer med. Mamma prater jo stort sett hele tiden, et tips kunne kanskje være å prate mindre og bruke meg mer. Men uansett - alle kursdeltagerne var så flinke! De fikk til alt jeg hadde vist, de var veldig hyggelige og virket veldig ivrige - så mamma og jeg (og Nina og Walter) tror detta kommer til å bli kjempebra! Gleder meg til lørdag.

Team Nina og Walter


Team mams og Marte

Kommentarer

Anonym sa…
Du er en ypperlig hjelpeinstruktør, Marte! og som den unge og spreke Clumber-gutten jeg er (med hormonene på "rektig" plass), må jeg si at jeg syns du er ganske lekker også ;-))

Clumber-slafs fra Walter

PS. Muttern hilser også, ho syns visst det var en fin og flink gjeng på kurs! Dette blir bra, vettø!
Anonym sa…
Næmen! ser jeg at dere holder kurs sammen med flinke slafse-sleve-walter og Nina! :-) hundeverden er liten altså.... ses på kurs ikveld!

Populære innlegg