Dagens trening

Vi får trent litt om dagen, både Lone og jeg. Mamma har tenkt at ho og jeg skal være med på klubbmesterskap til søndagen, kl. 1 LP. Da håper jeg mamma er litt mer forberedt og ikke så nervøs som sist, for det var ikke noe morsomt. Det er jo ingenting å være nervøs for heller da. I dag har vi trent lydighet i hagen, jeg har trent alle kl. 1 momentene og starta på ruta. Lone jobber videre med kontakt, litt utholdenhet og fri ved fot. Og sitt/dekk. Jeg trente litt utstillingstrening og, jeg skal visst på utstilling i slutten av oktober. Gikk spor etterpå begge to. Fra mammas sporlogg:

LONE
DATO: 11/9
TIDSPUNKT: 18.30
LENGDE: 70 m
LIGGETID: 50 min
GJENSTAND: pølsebiter i slutten
TERRENG: skog
UTFORDRING: litt kupert terreng, litt svinger
KOMMENTAR: Lone går på veldig bra, blir litt usikker et sted, men går på igjen. Så er det vel jeg som roter det til, husker ikke helt hvor jeg har gått, og mener Lone gjør feil, men det er jo mest sannsynlig jeg som gjør feil. Ho finner i allefall slutten, og godbit i slutt var helt klart en veldig god belønning.
HUSK TIL NESTE GANG: Legge noen korte, rette spor, og jeg skal være helt sikker på hvor sporet går.

MARTE
DATO: 11/9
TIDSPUNKT: 18.30
LENGDE: 300 m
LIGGETID: 60 min
GJENSTAND: bitepølse i slutten
TERRENG: skog
UTFORDRING: litt kupert terreng, flere svinger, krysser sti som vi går mye på
KOMMENTAR: Marte går veldig bra, er kjempetent på å gå, mulig ho blir ekstra inspirert av å se Lone gå:) Ho går i allefall hele sporet veldig bra, jobber meget konsentrert og ganske nøyaktig. Og blir veldigglad for å finne slutten.
HUSK TIL NESTE GANG: Jobbe litt med sporopptak igjen, og starte jobb med dekkmarkering.

Kommentarer

Anonym sa…
jeg har oppdatert med en levereleke spesial. Ps. Lykke til på søndag, jeg krysser fingrene!

Populære innlegg