Freestylekurs

I går var mamma og jeg på teorikveld i Tosebygda hos Merete Andersen Huser, sammen med Anniken og Pønki, og Astrid og Emma. Nå skal vi lære oss å svinge på svansen! Det var mest teori denne kvelden, så jeg måtte vente en stund i bilen sammen med Pønki. Mamma lærte litt om hvilke øvelser som kan/skal være med, valg av musikk, koreografi. Ute jobbet vi med rygging (dette kan jeg, men kan trene videre på å rygge lenger OG rett bakover). Vi jobbet med håndtarget – at jeg skal følge etter hånden til mamma. Og startet på fri ved fot – høyre side. Det synes jeg var skrekkelig rart, at jeg skal gå på den siden og. Men det går seg til. Dessuten benyttet vi sjansen til å leke litt med draleka mi, siden jeg har blitt litt redd for det. Er til tider litt skvetten av meg om dagen. Lekse til neste onsdag er jobbe inn håndtarget begge sider, gå fot begge sider, slalåm og bukke (sitte og jobbe mot target på bakken).

(her jobber jeg med håndtarget, og utgangsstilling høyre side)







(Foto: Anniken Jensen)

Kommentarer

Populære innlegg