Bjerke

Sto tidlig opp og dro av gårde til Oslo – Bjerkebanen i går. Mamman til pappa kom og var med. Det var stor NKK-utstilling og en del andre hundeaktiviteter der. Vi dro mest inn for å hilse på oppdretterne mine – Jan og Monica, og for å se om det var noen andre kjentfolk der. Det var det, vi møtte Nina frisør med kjekke Rasmus, og også Rex og folka hans. Hørte mamma sa vi skulle reise til dem en dag og ha med oss kaffe og niste og gå lang tur. Det håper jeg blir noe av:-)
Mamma oppdaga da ho kom hjem at det visst var snutemerke på linsa... hmmm... Det er vel jeg som får skylda for det...

Her er Nina og kjekke Rasmus


Utstilling handler en del om tålmodighet, her er det Jan og Dole som venter på bedømming.
"Du fattern, er det riktig at han mannen skal ta meg på rompa?"

Dole kom på 3. plass av alle hannhundene, hvis mamma forsto rett. Ho henger ikke helt med når det kommer til farga sløyfebånd og hp, bir, ck, 1. kval., cacib, cert og gud vet hva…
Møtte en meget nystrigla fyr – Felix fra Black Emac. Jeg følte meg litt ufresh en liten stund, men det gikk over. Det er så mange kjekke riesenhunder og eiere, kjempetrivelig å være med
rundt.



Jan og Monica hadde med valpene, så vi måtte jo hilse på dem. De er så små, og har sånne bittesmå barter som bare står rett ut liksom - jeg ler meg i hjel! Mamma holdt noen sånne småttiser ho og, helt greit for meg, jeg er ikke sjalu, veit hvem som er mine jeg:-)


Fri bar for VIP gjester

Kommentarer

Populære innlegg