Grunnkurstrening

Har vært på grunnkurs i Son igjen. Der er det så kjekt, bare hyggelige mennesker og hunder. Vi fikk opprykkskake, fordi både Fanny og Thomas klarte hvert sitt opprykk 17. mai. Mamma skal ta med opprykkspeanøttkake neste gang. Jeg har egentlig aller mest lyst til å løpe rundt og leke og kose med alle sammen hele tiden jeg. Mamma derimot sier hun kunne ønske at jeg klarte å konsentrere meg litt lenger om det hun mener vi skal drive med. I dag var det følgende:

UTGANGSSTILLING
Vi skulle jobbe videre med klossen, Thomas spurte om det var noen som kunne jobbe uten kloss (HVA!!! skal vi jobbe bort klossen...). Jeg går lett opp på klossen med forbeina, prøvde meg riktignok en liten stund med å bare legge høyre fot på mens jeg satt og så på de andre, men da vanka det ikke så mye som en kvart Frolic. Så opp med begge forbein, og jobb med rompa. Dette skal nok bli bra!

FRI VED FOT
Forarbeid til fri ved fot-øvelsen. Mamma går baklengs, jeg får belønning når jeg går vakkert. Skal holde god fokus og gå fint, og samtidig ikke kaste meg over godbiter eller leke før jeg får beskjed om det. Vet jo det, men det er så lett å glemme i farta...

BYTTE LEKE/FORARBEID TIL APPORTERING
Jadajadajada... Hva skal jeg si? Jeg får lett plass til to tennisballer i munn, for å si det sånn! (og stakkars Nirm, han skjønte ikke så mye en liten stund:-)) Jobba litt mer med det når vi kom hjem. Det var litt bedre. Legger inn en dårlig film. Mamma er verken full eller ei kråke, selvom det kan se og høres sånn ut! Nå er det nattinatt, jeg er helt skutt.

Kommentarer

Nina sa…
Dette blir BRA!!
Genialt at hun er så glad i ball (og kamp for den saks skyld) Har du begynt å øke verdien på godbit? Kan nesten HØRE det knaker oppi topplokket til Marte- "hvordan FUNKER dette`a??" Hun er kjempe flott Anneli! Jeg er tussete etter Riesen :)
PS: Mer film! ;)
Anonym sa…
Hei!

Nå er det lenge siden jeg har fått vært på lørdagstreningen, for Goldie har operert, men nå har hun kommet seg veldig og tenkte vi skulle ta en tur neste lørdag. Går du dit fortsatt?
Jeg så at dere hadde debutert i klasse 1 på 1.mai. Gratulerer! Skulle jo egentlig det med Franklin jeg også, men han ble så syk og er dessverre død.

Jeg ser også at du går på kurs hos Fanny og Thomas, hvordan er kurset? har lyst til å gå kurs der jeg også:) Hvilket kurs går du?

Hilsen Trude

Om du ikke husker hvem jeg er, kan du jo se på hjemmesiden:
www.freewebs.com/goldiemor

Populære innlegg