Burleker

Hjemmelekse - burleker. Mamma tok med buret (det ho orker å bære) ut i hagen, og denne leken går ut på at jeg skal gå fort og frivillig inn i buret og sette meg der, og vente på ny beskjed. Jeg gjør det når jeg gidder. Jeg får jo selvfølgelig noe godt eller tennisball eller drakamp eller noe for dette, ellers hadde det vært uaktuelt. Eller, det er ok en stund, men så er det nok liksom. Dessuten er det så varmt ute at jeg vil heller ligge og sløven. Skal på kurs til Fanny og Thomas i dag igjen. Lurer på hvilke øvelser jeg skal nekte å utføre i dag;-)


Kommentarer

Nina sa…
HAHAHA.. det buret der, er det str elefant?? ;)
Hvor stort er forresten "hjemmeburet" deres? Tror du det holder om jeg kjøper et i str6? Anbefaler deg å kjøpe Crate Games DVD`en om du ikke allerede har denne. Tror Fanny har noen til salgs!
Nina sa…
Du, jeg mente bare å erte altså! Ser jeg selv går en tid med elefant størrelser i møte og syntes det var litt komisk, på en litt merkverdig måte ;)Er vel bare fordi jeg gleder meg!

Populære innlegg