Sommerleir 12. juli - 19. juli 2008

Hurra! Mamma har meldt på meg, mamma og pappa (Toya skal til Hellas...) til sommerleir i Svenska Riesenschnauzerklubben (http://www.riesenlagret.com/) Det kan bli bra tror jeg. Og jeg får selvfølgelig ligge på rom sammen med folka mine. Noe annet hadde blitt veldig trist og vanskelig...siden jeg ikke har egen seng på soverommet... Mamma har meldt oss på "allmenbruks" - dvs. at vi får prøvd oss i forskjellige brukshundgrener; spor, rundering, rapport, redningshund. Tror selv jeg er et naturtalent på spor;-)

Men nå er det altså 1. mai som gjelder, om jeg ikke har nevnt det. Trente grundig på dekk fra holdt i sta, mamma sa at vi baklengskjedet øvelsen. Det betyr at vi begynner med det siste først på en måte. Skriver mer om det seinere, nå er det annet å gjøre:-)

Kommentarer

Populære innlegg