Tap og vinn med samme sinn... - særlig!


Dagens Miss Riesenschnauzer junior gikk ikke helt etter planen. Dommer Mette Tufte syntes utrolig nok ikke at jeg var det vakreste og mest sjarmerende hun hadde sett. Hun sa:

" enda noe uferdig av god type. Feminint velskåret hode med noe luftige ører (jeg måtte høre litt ut av ringen med det ene øret, egentlig så er de helt perfekte), noe framskutt skulder (?), steil overarm, ønsker mer forbryst (hallo, jeg er 9 mnd!, det kommer!!!), kort kropp som trenger mer masse og bredde, bevegelse med tilstrekkelig driv, enda veldig løs i front, meget god pels og farge, trivelig temperement"


Jaja. Så blir jeg kanskje ikke utstillingschampion da. Men skal vel heller ikke se ut som ei gammal kjerring når jeg er min beste ungdom. Men - jeg har mange andre gode områder, så jeg satser heller på å bli lydighetschampion, brukshundchampion, IPOchampion, sjarmørchampion, syvsoverchampion, utholdenshetschampion, rampechampion, bare for å nevne noe. Så jeg er på ingen måte slått ut. Mamma og jeg var på banen og trena da vi kom hjem i sta, og jeg kunne feks. lett bli liggende når jeg fikk beskjed om det, og har en innkalling som er helt super. Jeg kommer garantert sterkere tilbake.


Kommentarer

Anonym sa…
Hei Marte og godt nytt år! Jeg synes det var veldig rart at du ikke vant, siden du er den skjønneste, peneste, vakreste og mest veldresserte hunden i hele universet! Gleder meg veldig til du kommer på besøk. Her har vi masse snø. Jeg fikk spark til jul, så da kan du dra og jeg sitte på? Det blir moro:) Du får hilse mamman, pappan og søstra di fra meg. Klem fra din store fan - tante Anne.

Populære innlegg