Hva jeg trener på

Vi er stadig av gårde og trener et sted, enten sammen med hundevenner i Moss, eller utstillingstrening hos Steinar Balken, eller i Moss hundeklubb. Tenkte jeg skulle skrive en liste over hva jeg foreløpig er i gang med (mamma som er lærer liker litt systematikk, og derfor ser denne framstillinga sånn ut!):

Fokus
  1. Fokus stående foran fører
  2. Fokus under marsj baklengs
  3. Fokus sittende i utgangsstilling
  4. Fokus med forstyrrelser
  5. Doggie-zen kvalitetssikring

Targeting

  1. Pekefinger med snuten
  2. Musematte med labb

Sitt

Fra stående foran fører

Utgangsstilling

Komme på plass foran fører

Gallopp mot fører

  1. Spontan gallopp mot fører
  2. Spontan gallopp fra medhjelper
  3. Eksplosiv start fra sitt

Gå + se opp (fri ved fot)

  1. Gå og se opp når fører går baklengs
  2. Gå og se opp når fører går rett fram
  3. Alle vinkler og gangarter
Ligg
Fra stående foran fører

Stå
Stå foran fører

Bli (hold posisjonen)
Bli sittende
Bli liggende

Dette er altså hva jeg er i gang med. Vil vel ikke si at det sitter helt nei.

Kommentarer

Anonym sa…
Godt det ikke er jeg som skal gjennom denne treningen. Tror min ADHD hadde slått til for fult da;)
Tror du blir veldig flink hvis du jobber med dette:)

Populære innlegg