Valpetreff 24.-26. august

Jeg har vært tilbake hos oppdretterne mine i hælja. Og det har vært så kjekt! Mamma har prata lenge om at hun har gledet seg, jeg har vel ikke tenkt så mye på det jeg, men jeg er veldig glad for at jeg blei med:-) Vi kom ned litt sent på fredagen, da satt vi opp telt og var ellers sammen med de andre som var der. Jeg løp rundt med en kul fyr som heter Bart. På lørdag kom det en mann som heter Tore Lislevand, og hadde med seg hunden sin Boa. Tore skulle forklare litt om hvordan man kan/bør oppføre seg, og så viste han hva Boa kan, og det var ikke lite!!! Nå skal vi visst drive og trene litt mer her hjemme. Og så møtte jeg søskna mine da, det var kjekt. Bildene under:
  1. Jan som ønsker velkommen
  2. Jeg hilser på noen av de andre hundene
  3. Hundeinstruktør Tore
  4. Utstillingstrening (detta føler jeg at mamma ikke får til i det hele tatt, bare se hvordan Jan og Dole gjør det)
  5. Toya holder to melkespann så lenge hun orker
  6. Mamma kaster et melkespann så langt hun orker
  7. Toya og jeg sover lenge om morgen
  8. Vi dro og bada før vi skulle hjem på søndag

Kommentarer

Populære innlegg