6 år

I går hadde jeg bursdag, og jeg fikk rosa leke og høne og godis. OG besøk av besteforeldre og tante og onkel. En god dag altså. Dessuten bestemte mamma seg for at jeg skal få være med på elitesatsningskurs i hælja jeg og - wiiii:) Når kurset er slutt, reiser vi videre til seters. Ikke for å bli fet(ere), i allefall ikke mamma, men jeg tror det er sånn at når man har bursdag så kan man bestemme middag en hel uke. Og en ting er sikkert - det blir ikke slanketørrfôr.

Jeg har bodd med folka mine snart 6 år, sprøtt. De er veldige glade for at det ble akkurat meg, for de er helt sikre på at det ikke finnes bedre Supermus i hele verden. I all beskjedenhet tror jeg nok de har rett. Så til alle andre supermuser i verden - ha en strålende dag og helg og påske:)


























Kommentarer

Populære innlegg