Snart kommer Otto

Og jeg må si jeg er litt spent. Nå har jeg hørt så mye om han at jeg kjenner at jeg egentlig gleder meg litt. Må bare passe på litt leker og sånn. Men det er kjøpt inn masse nytt, så det skal visst tas hensyn til at det som allerede er her er mitt. Men, om han legger fra seg noe...?

Under her ser du Otto og noen av søsknene hans. Synes du dem ser like ut? Hvis du ser godt etter ser du en hvit flekk på noen av dem, og han som sitter bak med hvitt på halen er vår lille Otto. Og mamma ble så glad da hun så han sånn, for han ser ut som han har Magnus-karma:)

I morra tidlig drar folka avgårde til Stockholm, og tirsdag morra skal de hente den lille fyren og så kommer de hjem hit igjen. Jeg skal være her sammen med Toya, og det blir ganske kjekt det og. Da kan vi sove så lenge vi vil, ligge på sofaen og se på tv og spise potetgull... (folka her har begynt på lavkarbo så katastrofalt lite potetgull i området om dagen) Så går vel resten av påska med på å bli kjent med babyen og sånn. Tror det blir kjekt jeg:) Glad påsk som døm sier i Sverige;)

Kommentarer

Så spennende Marte, og Otto ser da riktig så sjarmerende ut :-)Vi er bare helt nødt til å komme nedover iløpet av sommeren for å hilse på dere altså :-) Gla påsk til dere også. Klemmer fra Anita og Ruth
Barte-Marte sa…
Jupp:) Ellers så må du og Rut innvilge dere en uke på Riesenläger:)

Populære innlegg