Snart 12 uker

Lillebror er snart 12 uker - i morra faktisk (selv om hele kullet er registrert så de er 12 uker på tirsdag - så var bror min førstemann ut - og han kom på mandag den 6.2). Det er fremdeles veldig kjekt. Eller - det er mer kjekt nå enn før egentlig. For nå har vi liksom blitt litt mer kjent og sånn. Han er en deilig liten bror. Og folka holder stort sett planen med at han og jeg skal oppleve noe nytt hver dag. Bare at hans noe nytt er litt mer spennende enn mitt noe nytt da.

I går var han og surra rundt i Moss sammen med mamma. De titta på folk og måker og en gatesanger som ikke tjente mange kronene, men derimot fikk være et sosialiseringsobjekt for en liten valp. Otto er blid og glad for alle han ser og alle han møter.

I dag har vi hatt besøk av Guro, Glenn, Herman og Ask, og vi har vært store deler av dagen i skogen - kjempekjekt. Ask er jo en fin fyr, så det var greit for lillebror å bli kjent med han. Og litt seinere på dagen kom jammen halvsøstera til Otto - Klara - forbi og spurte om han ville bli med ut og leke. Så han er ikke like monsterpropell her i kveld som han bruker. Legger inn noen bilder jeg, skriver mer en annen gang. I morra er en ny uke, jeg har mine planer klare.
Anna var på besøk her for litt siden, hadde gleda seg sånn til å hilse på beibi. Hun ble advart.






Sjekker ut hvem som kommer

Otto og Ask

Otto og Ask

Litt riesensamvær

Mer riesensamvær - riesenmølje faktisk

Gale-Ask



Den menneskebabyen som var i magen til Guro for lenge siden

Ask

Fleskemamma og meg. Jeg er visst også fremdeles på slankekur, men når kommunikasjonen her hjemme svikter så sier ikke jeg til pappa at jeg allerede har fått middag når han lager til mat for å si det sånn...

Jeg fikk en pose godbiter av Guro fordi Ask ikke likte dem, men så likte han dem allikevel og skulle ha han og.


Forresten er det noen ledige plasser på valpekurset til mamma og Nina - se rabalderhund.no om du har lyst til å være med.

Kommentarer

Populære innlegg