ÅÅÅÅÅÅÅ!!!

Så INNMARI typisk altså. Nå hadde mamma og jeg en avtale om at vi skulle ha jentetur til Moss og være på klubbmesterskapet der. I dag lørdag altså. På fredag skulle mamma til Nina på reker og sånn. Det ble visst veldig mye og sånn, og så blei det til at mamma sov over hos Nina og dro rett derfra til Moss. Uten meg. For jeg var jo ikke på jentekvelden hos Nina, noe som også bare hadde vært helt naturlig. Men der fikk Walter være med da. Jaja. Kan forresten ikke skjønne at noen vil spise noen som ser sånn ut:

Og litt seinere på kvelden så visst Nina sånn ut:


Mens jeg altså bare var hjemme. Jada. Gikk heldigvis tur i skogen når mamma kom hjem i dag, og da bare løp og løp og løp jeg - fram og tilbake i bekken. For så glad var jeg da. Nå er det sofaen og potetgull.


Kommentarer

Populære innlegg