Magnus Olsen på klassetur

Jeg har vært alene hjemme i dag. Jeg har ikke fått den oppmerksomheten jeg trenger i dag. Jeg vekka riktignok mamma kl. 04.30 fordi jeg måtte tisse. Må man så må man. Når det ikke er montert kattedør så må mamma stå opp. Jeg gikk ut og tissa og gikk inn igjen og kom på at jeg måtte tisse litt til og så var det ut igjen. Men tenker ikke på dette som oppmerksomhet. Jeg har vært alene hjemme i dag. Fordi MAGNUS OLSEN skulle få være med på klassetur. Fordi han fortjener det!!! Selvom jeg går på kurs, er hjelpeinstruktør og trener litt om dagen fordi jeg skal gå kl. 3 etterhvert, har vel ikke jeg vært på klassetur i det siste. Så hvorfor det plutselig var mest rettferdig at han skulle være med vet ikke jeg.

I følge bildene har han elget seg innpå damene. Fått pølser og blunket med lange øyevipper. Vist seg som Prince Charming på sitt beste. Vært midtpunkt liksom. Kjekt for han.


Og han ble så kald liksom. Så han måtte sitte på fanget liksom. Stakkars han som fikk være med på tur liksom sier nå jeg...


Og for sikkerhetsskyld trakk han en av jentene nesten helt hjem. Bare for å smiske seg inn. Selv kaller han det vedlikehold av muskler, men spør du meg var det utelukkende en del av sjarmøretappen.

(bildene er lagt ut med tillatelse av de som er på bildene)
Så han har sikkert hatt en fin dag. Ikke vet jeg, for jeg var ikke der. Jeg var hjemme alene.

Kommentarer

marte sa…
Marte i klassen til anneli :P

herlig innlegg :)
Menageriet sa…
Tycker verkligen synd om Dig Marte, men det är säkert Din tur nästa gång.
Du får nog extra uppmärksamhet i helgen ska Du se.
Ha en fiin helg!
Rikke Cecilie sa…
Vi hadde det kjempefint på tur, men neste gang blir det sikkert deg Marte :P

Rikke Cecilie
Barte-Marte sa…
Tusen takk Rikke:) Det må bare bli sånn altså. Noe annet hadde jo vært så skrekkelig urettferdig at det nesten ikke er til å holde ut...
Marte
Rikke Cecilie sa…
Helt enig, gutta må ikke få fler rettigheter enn oss, SELVOM de er gutter ;P

Gleder meg til neste tur..... :D
Hilsen Rikke Cecilie

Populære innlegg