3 år!

HURRA!
Har bursdag i dag. 3 år. Lurer på om noen da vil mene at jeg er voksen. Fikk grisehale på senga i dag, og siden har det vært tur og trening og flere gaver, fikk ny Kong (extremevarianten, har vært litt uheldig med egne og andres leker i det siste...) og tennisball som peip... Magnus har visst også bursdag i dag. Det er altså ikke mulig å ha noen ting for seg selv lenger. Så han har også fått grisehale på senga, tur og trening og flere gaver... han fikk en blå Kong Wubba (babyblå vil jeg kalle det).

Legger ved et lite utvalg av barnebilder jeg, kan nesten ikke skjønne at jeg har vært så liten:

Her er jeg på dressintur på vei ned til Dokka, og vi har en liten pause.


Pappa og jeg som ser på noen sauer, og er helt enige om at det er ganske spesielle dyr:


Første gang jeg møter Henny, schæferjente som er like gammel som meg. Husker ikke hvem det hvite slafsedyret er...


På besøk hos Anniken i Råde, katta skulle være der jeg var, men sosialisere - nei takk!


Hjelper mamma med litt hagearbeid, da som nå tar ting ellers lett litt tid...


Uff da, her var jeg syk...


Haha, nå blir jeg henta:) Folka mine er nede for 2. gang på 14 dager, denne gang for at jeg skal bli med hjem:) (kan du skjønne hvordan det har seg at alt utenom meg er klart på dette bildet? Jeg er liksom ikke helt klar her... )


Her er folka på besøk, og klart det er jeg som skal være med! Hvem ellers?


Dette er bror min som baby, tror han har vært en håndfull også;) Er litt usikker på hva det egentlig betyr, og om det er positivt, men har fått hørt noen ganger at jeg var det...


HURRA FOR OSS:)

Kommentarer

Dina sa…
Stort tillykke til M&M
Vidste du at der også findes Kong med Pib?? (Ikke Wuubba - de blev "fikset" her på en uge :-S ) Kong-tail (men da må man holde i begge ender under kamp, ellers trækker de halen ud) og kong med pib kan anbefales -dør ikke helt så nemt.

Vi har fået dem i den danske Canis.dk men her i landet sælges de også hos dyrlægerne.

Skæggede hilsner fra Zibyl, Loke og Loppan(med vedhæng)
Lea sa…
Gratulerer med daaaageeeeeen!!!!

Hilsen alle oss små i Drammen. Hils brordin og gi han en suss også a ;)
Anonym sa…
Gratulerer med dagen! :) hilsen Emil og Toya.
Milli sa…
Gratulerer masse med dagen Mus:)) Ser du har hatt en fin dag, og det blir nok flere slike skal du se:)) Folka mine hilser også, og mamma klemmer jo som vanlig, og ærlig talt så kan det bli litt vel mye av det gode, men det må du holde for deg selv, ellers går det utover meg!! Sees i mai håper jeg:))
Toodeloo!
Gratulerer med dagen til både søte Marte og den kjekke broren ;) håper dagen har vært strålende!! Stor klem fra oss i fetsund ;)
GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN SØTE PRINSESSE !!
DU FÅR OVERBRINGE EN GRATULASJON TIL HERR OLSEN OGSÅ SIDEN HAN IKKE HAR EGEN SIDE VI KAN GRATULERE HAN PÅ. KANSKJE VI SEES PÅ TIRSDAG FOR EN LITEN TRENING I SVINNDAL CITY.

HILSEN FOSSERØDGJENGEN
Nina sa…
GRATULERER så uendelig mye!!
Håper dagen igår var suuuper, at grise halene smakte og treningen var VANVITTIG artig!
Sender de varmeste bursdagstanker... Ja tenk. 3 hele år. Skummelt som tiden flyr! :)

Kos og klem
Cita sa…
Gratulerer :)

Det var mange fine bilder det :)
Rut sa…
Grattis! Tänk att du bara är 3 år... jag trodde du var mycket äldre så klok o förståndig o superduktig som du är :)
Barte-Marte sa…
Tusen takk for hilsner:)
Føler meg stadig i min allerbeste alder:)
Barte-Marte

Populære innlegg