Blir litt trening om dagen:)

- og det kan jeg like:) Vi får godt med fysisk trening, det blir en del skigåing, så jeg er klar for bikinisesongen. Ikke alle jeg kjenner som er helt der. Og så en del annen trening. Vi var i ridehuset på søndag (har ikke begynt med ridetimer altså), agilitytrening der Magnus og jeg trener sånn midt inni og veldig i veien egentlig. Men det funker. For meg. Magnus har nok mest lyst til å løpe og fange en liten løs agilityhund, men siden mamma foreløpig er sterkest blir det ikke sånn.

Og så på tirsdag var vi i Moss og trente med Nina & Walter, Astrid & Emma og Carola med Felix, Katla og en liten baby. Det er supert for oss å komme oss rundt på forskjellige steder, nå trente vi på Mosseporten senter, så det var jo godt med miljøtrening for den som trenger det. Veldig glad for at det har blitt litt faste treninger på oss, og veldig glad for at mamma trener sammen med akkurat disse damene:) og Anniken egentlig, når hun er i farta.

Og i dag har vi vært i Askim og trent sammen med konkurranselydighetsgruppa der - supert det også. Så ingen skal si vi ikke gjør en innsats for å få orden på han bror min. Men - haha - jeg ler meg skrukkete, mamma og Magnus jobba liksom litt med utstillingstrening i dag - jeg sier bare at det kommer til å ha STOOOOR underholdningsverdi når de skal i ringen. Håper jeg får være med inn og se på:)

Legger ved et bilde fra den tiden jeg var med i sånne skjønnhetskonkurranser. Her har jeg blitt BIR og BIG på Mosseutstillinga. Men nå synes jeg sånt er skikkelig barnslig, så jeg gidder ikke det mer.

Kommentarer

Lea sa…
Hei BarteMarte! Håper du har det fint og får lært mamsen din til å trene litt med deg også ;)

Jeg hadde gjerne hatt lyst til å ledd litt av Magnus i utstillingsringen jeg også, har dere lagt noen planer? Og hååååper såklart du får lov til å være med inn for å se på, ellers er det jo ikkeno gøy!

Populære innlegg