Kl. 2 - Stovner hundeklubb

Gikk klasse 2 i dag. Det gikk bedre enn sist, og mamma klarte også denne gang å holde nervene i sjakk, så sånn sett var det jo bra. Men litt ergelig allikevel å mangle 6,5 poeng på opprykk...
Fellesdekken fikk vi 9,5 på, og det er mamma kjempefornøyd med, og har lagt ned mye jobb der siden sist. Men - det er vel kanskje noe av det som er morsomt med å drive med hundesport - man er aldri ferdig. Når noe er på plass, dukker det opp noe annet som må jobbes ekstra med. I dag var det stå under marsj som svikta, jeg ble litt usikker på hva mamma mente og valgte å legge meg... det var visst dumt. Dvs. det kosta opprykket. Men - man er ikke bedre enn det svakeste leddet - og vårt svakeste ledd er at øvelsene ikke er helt sikre nok, at det kan skje en sånn type feil. Så da jobber vi enda litt mer grundig:)
Dagens konkurranse - med sine feil og mangler:




Det holdt til en 3. plass, og premie som smakte godt:)


Stine og Storm var også med, men hadde ikke helt dagen i dag. Men morsomt at det var med to riesen i kl. 2 da. Og selvfølgelig kjempehyggelig å være sammen med dem igjen:) Vi, altså Stine og Storm og mamma og jeg skal bo på hytte sammen til hælja, sammen med Nina og Maximus. Da skal nemlig Nina, Maxi, mamma og jeg holde klikkerkurs for valpekjøperne til Eli - Kennel Black Emac - gleder meg masse. Hørte snakk om køyeseng - jeg vil ligge nede.


Hjemme igjen var det litt trening med Magnus mens jeg lå igjen i dobbeltsenga;)

Han er visst et treningsgeni i følge mamma, super å belønne og tar ting så veldig kjapt. Jeg minner om at det er min biologiske bror det er snakk om, og hvis han er et geni bør vel jeg og være det. Selvom jeg noen ganger trenger litt tid til å tenke over saker og ting.

Kommentarer

Populære innlegg