Ut av dvalen?

Lurer på om mamma endelig er ute av dvalen? Det er i allefall litt mer trening her om dagen. I dag dro vi av gårde til Moss, mamma skulle holde valpetrening og så skulle jeg få trent litt, men da vi kom dit var det sånn at ingen hadde måka banen - så da blei det ikke så mye. Jeg fikk trent litt da - fri ved fot, "fellesdekk" og apport. Her hjemme var det litt mer fellesdekk, jeg lå helt rolig selv om mamma gikk rundt og dytta på meg. Målet med fellesdekken er nettopp at jeg skal ligge rolig, jeg har veldig lett for å velte meg over fra side til side. Ellers har mitt bidrag til trivelig hjemmeatmosfære i dag vært å ødelegge den 10 dyna...


Så var det Lones tur - hun er superglad i å trene hun og, hvis mamma og jeg holder på kommer hun løpende når hun hører første klikket. Mamma tok fram balansepiggsvinet, mest for moro skyld egentlig, men tror det tok maks 10 klikk før Den Lille var på piggsvinet, og var opp og ned mange ganger. Det er skjønne lille Lone det (mamma har prøvd å få meg oppå der og, jeg liker bedre å bare legge meg rett over det jeg, med beina i bakken på hver side). Men det er god trening av muskler, balanse og kroppskontroll, så burde vel få det til jeg og. Men utrolig hva noen gjør for litt Vom gitt:)

Prøver seg litt fram

... og så var vi der:)

- balansetrening:)

- og Vom da

Kommentarer

Anonym sa…
Liker begrepet "balansepinnsvin"...
Barte-Marte sa…
Jaaa... det er jo det det er da! Hva annet skal jeg kalle det? En leke fra Ikea jeg kjøpte da jeg ikke hadde råd som Marte ikke vil bruke men som nå Den Lille endelig tar i bruk?
Når i morra kommer du for å drikke øl og skryte da?

Populære innlegg