Dagens

Dagen i dag startet med lang tur i skogen. Langt og lengre enn langt. Pappa startet dagen litt før det med å fortelle mamma at rompa hennes så stor ut. Tror kanskje ikke det var særlig lurt av han.

Senere i dag har vi fått trene litt begge to. Den Lille er litt virrum svirrum, tror sikkert det kunne være lurt å trene mer med henne inne, hvor det er litt mindre forstyrrelser. Men de jobber nå med kontakt i forskjellige varianter, forarbeid til fri ved fot, og sitt og dekk.

Jeg har trent mer på fri ved fot (lurer på om mamma noen gang kommer til å bli fornøyd), men ho syntes jeg var flink i dag. Jobbet med dekk under marsj, og fellesdekk. Jeg lå flere ganger veldig bra, med div. forstyrrelser; unger som syklet forbi, en liten dachs kom gående forbi, mamma løp inn i huset og hentet fler godbiter (prøv å planlegge litt bedre neste gang!) og sist men ikke minst - mamma lekte med Den Lille med min nye leke mens jeg lå. Synes faktisk jeg var kjempeflink da! Men så fikk jeg leka mi og da, og da fikk ingen andre bruke den mer.

Den Lille fikk nytt halsbånd i dag, likt som mitt. Mamma ville ha bilder av oss sittende sammen, men det får bli når vi har tid. Legger i stedet inn noen andre bilder av oss.

Den Lille har skjønt at det går ann å følge med på hvem som kommer og går.



Vi kan ha det litt hyggelig sammen og, når vi tror ingen ser det.

Kommentarer

Populære innlegg