Mamma hjem, nytt kamera og mamsen

Endelig kom mamma hjem til meg igjen! Dette har vært en litt kjedelig uke, ikke skjedd så mye. Har blitt ganske flink til å svømme da, pappa og jeg har vært og badet noen ganger.

Men - mamma og pappa har kjøpt seg nytt kamera! Det har jeg ønsket lenge, synes ikke bildene av meg blir helt optimale, vanskelig å fotografere svart hund. Det har altså folka mine tatt til etteretning og gått til anskaffelse av noe annet. Nikon D60, med ekstra telelinse, så da skulle det være mulig med noen blinkskudd av meg selv om jeg er litt på avstand. Med andre ord skal dere snart få se hvor vakker jeg virkelig er!

Legger inn et nytt bilde av mamsen og valpene og. Synes den ordentlige mamman min er så vakker... Og ho ser jo så tålmodig ut! Håper ikke ho blir helt slitt ut av dissa småbartene. Mamma mener ho ikke er riktig klar for noen ny riesenvalp ennå. Lurer på hvorfor, disse er da fantastisk nydelige!

(foto: Kennel Schnau-Sør)

Kommentarer

Populære innlegg