Blinddate

Mamma og jeg har vært på blinddate i dag. Med noen vi har "møtt" på nett (kanskje dette tar av litt???) Men det var veldig hyggelig. Nina og Anette har nemlig bestilt seg riesen de og, får hvert sitt lille bartetryne i slutten av juni. Og da skal vi møtes igjen og igjen. Det gleder jeg meg masse til. Det var to damer som begge var interessert i pedagogikk, og hundetrening, så de skravla litt kan du si:-) Mamma holder liksom ikke munn noen gang, og mener mye om mangt, men de var ikke helt borte de to andre heller:-) Anette hadde med seg en liten hund, og vi bada masse, jeg vurderte å henge meg på ryggen hennes siden jeg ikke er så flink til å svømme, men gjorde ikke det. Anette hadde så fint kamera, sjekk fine bilder HER

Jeg skal bli like flink som Teq til å svømme en vakker dag!

Kommentarer

Anonym sa…
Takk for turen i dag. :) Det var veldig godt å komme seg ut i sola og tenke på alt annet noen timer. :) Du må bare ta bildene om du vil ha dem. Skal se gjennom resten senere og legge ut på flickr. Sendte deg en mail med adressa dit.

Anette og bustetrynet Teq

Populære innlegg