Vi trener og trener...

Stakkars mamma er sykemeldt fordi ho har senebetennelse i en arm, kjipt for ho. Men jeg synes det er litt kjekt, for da er ho sammen med meg hele dagen. Og det går an å kose og gi meg godbiter med en arm og:-)
Mamma mener vi bør klare å bestå alle øvelsene 1. mai, så vi øver og øver. Jeg blir stadig lagt i dekk og må ligge en stund, og holder ut litt lenger nå enn før. I går så lå jeg faktisk i 2 minutter, sammen med mange andre hunder. Men mamma sto en del nærmere enn de andre så jeg, og heldige meg fikk noen godbiter mens jeg lå og, så snille eiere hadde ingen av de andre... Stå under marsj er en utfordring hører jeg mamma sier, så vi får se, men skal nok få det til. Det er leeenge til 1. mai.

8. april begynner vi på kurs hos Fanny Gott og Thomas Stokke (klickerklok.se), mamma gleder seg masse masse. Det er så mange andre kurs ho også vil på; sommerkurs hos Terje Østlie, sommerleir i Svenska riesenklubben, Hundcampus i Sverige, sommerleir hos Fanny og Thomas... Pokker at vi ikke har alle de pengene vi ønsker at vi hadde!

Kommentarer

Populære innlegg