Trening i Råde


Mamma og jeg var på trening i Råde i går igjen. Der er det hyggelig å være. Mange andre flinke hunder der, og så Anniken med Nita og Idefix. Mamma og jeg jobba mye med lineføring og kontakt i går. Jeg klarer å holde fokus på mamma en god stund. Det er ganske lurt, for ho har så mange kule leker som jeg får låne når jeg gjør sånn som ho vil (egentlig litt psykopatiske trekk kommer jeg på...). Ei dame der som er ekstrakjempeflink, mamma hadde ei lengre samtale med ho om stå under marsj, men da vi skulle trene i dag hadde visst mamma glemt det meste.


Stakkars lille Nita da, verken ho eller Idefix er særlig glad i kaldt og uggent vær, men de kom da på trening i går. Nita har svelget en sprettball (sitat Anniken), og er kjempeflink til å hoppe på kommando. Anniken skulle vise, men så ikke hvor ho var hen, så lille Nita spratt opp - og landet i en vanndam - og spratt veldig fort opp igjen. Mamma og jeg måtte fnise litt, og har fnist litt i dag og. Unnskyld Nita:-(


Bilde av Nita og Idefix, fotograf Anniken Skarpeid Svensson.

Kommentarer

Populære innlegg