Herreli!

Vi har hatt ei super hælj! På fredag kom Jan, Thomas, Hekla og Kasper hit, etter at de hadde vært en snartur innom Askim... Thomas og Kasper skulle på agilitykurs sammen med Toya og Lone. Bare hyggelig det, at Den Lille får besøk og at de har noen felles interesser.

På lørdag var det kurs for de små, og Jan, Hekla, mamma og jeg gikk spor og så lang tur. Nå har jeg skikkelig fått opp farta i sporet, og Jan mente tiden er inne for å jobbe inn markering av gjenstand. Bare pappa får sagd noen pinner til meg så er vi i gang! Så gikk vi lang tur inn til Ravnsjø, Hekla og jeg løp og løp og badet og badet - dødsfett! På kvelden var vi bare inne og slappa av. Ikke at jeg syntes det egentlig var nødvendig, men det ble nå sånn. Søndag var det igjen kurs for de små, og ny tur for oss andre. Vi gikk opp på Løvefjellet, det er veldig høyt opp, og så ble det en liten kaloripause der, og så gikk vi ned igjen. Men dagen var ikke slutt ennå, for nå kom Martin og Bart, og så hadde vi utstillingstrening på banen. Vi skal jo på utstilling i slutten av oktober, og mamma og Martin har utfordret hverandre og skal stille egne hunder. Det blir spennende. Håper jeg slipper å være flau over mamma da. Alt i alt har vi hatt en super hælj her hjemme, tusen takk for besøk og treningstips:)Legger inn noen bilder fra hælja jeg:

Lille Kasper med fullt fokus





Mamma måtte ha bilde av en dachs...

Toya og Lone på sitt første agilitykurs



Lørdagskveld og alle er hjemme i stua



Hekla venter på pizza

Lille tøffe Kasper


Sjekk beinstillinga...

Dette ser jo ut som meg, men er altså ikke det...

Hekla kan faktisk fly!

Kasper gidder å leke med meg. Skulle noen ganger ønske jeg var dverg


Peanøttkakepause på Løvefjellet



Bart og Martin har kommet


Bart blir instruert til å se i kamera...


... og da SER man i kamera!

Bart



Bart løper!

Jeg vil og leke, men får ikke lov av Lone...

Martin og Bart



De små har drakamp

Kommentarer

Simen sa…
Kjempesøtt bilde på slutten.

Populære innlegg