SPORKURS MED HUNDCAMPUS?

Mamma fikk en telefon fra Anniken på Hundcampus med følgende beskjed:

"Sporkurs avholdes i Østfold hvis det finnes 5-10 personer som er interessert! Instruktør er Lennart Wetterholm. Det vil bli lagt opp til teori fredag kveld, og praktiske øvelser lørdag og søndag. Pris ca. 1500,-"

Jeg kan da for egen regning legge til at dette anbefaler jeg veldig! Jeg var på sporkurs der i vinterferien, og mamma og jeg lærte en hel del. Utrolig dyktig instruktør med massevis av erfaring og kunnskap, og veldig mye nyttig å lære. Jeg har skrevet om dette før, HER og HER.

Anbefaler ellers å ta en titt på Hundcampus.se

Kommentarer

siv sa…
Jeg vil! Men det kommer an på hvilken dato?
Jeg vil også gjerne - om dato passer.. :)
snorredimma sa…
Det samme sier jeg - kommer ann på hvilken helg!! :-)
Anonym sa…
Walter og jeg vil også! Ta det etter feriepenger a;-)

Hilsen Nina
Anniken sa…
Kurset blir enten i pinsehelgen 29. - 31. mai eller helgen etter, altså 5. - 7.juni, avhengig av hvilken helg som passer for flest. Send meg en mail på post@annikens.no og skriv hvilken helg dere kan!

Populære innlegg