Jada, så neida

Bare fordi at mamma er litt feit bør hun vel ikke også være tjukk i huet?

Jeg har vært hos veterinær igjen i dag, fordi "noen" har bitt hull i ryggen på meg. Da vi først var der tenkte de det var lurt å veie meg igjen, for å sjekke hvor mye jeg hadde gått ned. Det som var veldig veldig spesielt var at jeg hadde gått opp! Hva gir du meg? Etter lengre tid på slankefôr så har det bare resultert i vektøkning. Ved en litt mer nøye gjennomgang av den utregninga mamma gjorde sist så har jeg visst fått en og en halv gang så mye mat som jeg skulle hatt. 


Så jeg veit ikke helt jeg da... er ikke så enkelt å være søt og yndig Martemus da, når noen sprengforer meg. Så nå må jeg slanke meg enda mer. Fint. Jeg har jo nesten ikke fått mat før, nå skal jeg vel få en ert eller noe nå da. Mens Svensken får så mye mat han vil ha.
Bare at han vil ikke ha.
Men tror allikevel jeg er klar for bikinien før mamma. Fikk dessuten også løpe rundt utpå jordet med han krøllete typen til Rannveig, så det var kult nok.

Nå jeg straks legge meg, og rekonvalensere. Og drømme om at mamma blir satt på den vekta og. 

Mamma lurer på om dette kunne vært noe.

Kommentarer

Populære innlegg