For altså!

Bare fordi han typen må gå med tape på øra så mente pappa at han kunne prøve å tape meg og.

Jeg ble bortimot stum. Er det ikke vekta så er det øra. Jeg hører helt perfekt med mine luftige ører. Hører bedre enn andre som har bittesmå ører ihvertfall. 

Til uka er det Riesenläger igjen. Gleder meg. Og tenker at det blir ikke så ille flaut å ha med Svensken heller, for han blir jo blant likemenn. Jeg prøvde å få det til sånn at pappa og jeg skulle være med på sporgruppe, så kunne mamma og Svensken være med på beibigruppa. Men siden mamma spurte litt seint så var det fullt av beibier allerede, og jeg må i stedet ha han med i skogen. 

Vi skulle ta familiebilde, jeg satt meg så langt vekk jeg kunne:


Dessuten starter det hele på søndag med utstilling, og derfor må de trene litt på å stå pent. Mamma klarer seg greit, men hun har også bare to bein å passe på, litt verre for han andre som skal plassere alle fire beina, og det på et litt glatt gulv og. Men det blir nok bra:)
Haha, to som er superkonsentrerte;)

Nytt for läger - Otto Neshorn. Som akkurat nå ligger ute til tørk fordi noen mista han i do. 

Kommentarer

Stine sa…
Det er praktiskt med store luftige ører om sommeren. Kan bruke dem som vifte!
Barte-Marte sa…
Jeg er vakker og helt meg selv og tenker at det får være bra nok.
Nina sa…
Fy søren hvor stor han lillebroren din har blitt!! Og du kan jo ikke unngå å se at dette blir en lekker mann... Æhæææ... dum og deilig kanskje? ;)

Populære innlegg