God jul

Ønsker alle en god jul jeg da. Men mye kos og god mat og ligging i sofaer og senger. Her er endelig den store hundesenga satt sammen igjen, sånn at jeg slipper å ligge på gølvet. Det har vært en ganske tøff tid. Dessuten fikk noen det for seg at jeg skulle slankes. Den som fant på det burde slankes sjæl. Jeg har bare litt mye pels jeg, men det kan ikke (tror jeg?) hun andre som bør slankes skylde på.

Som du ser så er bror min med på julekortet mitt. For han har ikke egen blogg. For det klarer han ikke. Har dessuten alt for store labber. Så derfor er han med på mitt julekort. Noe annet hadde visstnok vært urettferdig.

Dessuten - mot en bestikkelse har jeg sagt at det er ok at mamma legger ut om kurset vi skal ha etter jul - der er det to plasser igjen nå - så det er mulig å være med om du har lyst til å trene litt med oss. Du kan lese om kurset her: rabalderhund.no.

Men god jul altså. Vi skal til mormor etterpå. Gleder meg.

Kommentarer

Populære innlegg