Frekkheten kjenner ingen grenser!!!

Jeg er helt målløs. I allefall nesten. For det er mye en skal høre før øra detter av ja. Her i mitt eget hus får jeg for eksempel høre at jeg har blitt feit! Det er vel virkelig ikke sånn man sier til noen?
 - Haha, Marte, du har vørti så feit du, sier pappa. Han prater jo så det ikke akkurat er lett å forstå.
- Toya, prøv om du klarer å løfte Marte. Jeg tror ikke du klarer det serru, for ho har vørti så feit.
Og tror du jammen ikke Toya løfta meg. Jeg er så sint så jeg tror jeg sprekker. Bor sammen med hundehatere er det jeg gjør. Noen som har plass til en snill og hyggelig riesen i jula?


Jeg er dessuten ikke feit. Har kanskje litt mye pels bare.

Kommentarer

stine sa…
Lukk øra og kos deg med maten. Det lille du sikkert får.. :-)
Barte-Marte sa…
*har selvfølgelig ikke tenkt til å slutte å spise. Bare noe jeg sier for å lage dårlig samvittighet*
Nina sa…
Mere å ta i mer å være glad i???? ;)
Anonym sa…
Hei på hele Marte-familien
Vil ønske dere alle ei riktig god jul og et godt nytt år!
Dette med vekta skal du ikke ta deg nær av Marte. Hvis folka dine er så kørka at de ikke skjønner at jul og slanking er motstridende, så er det ikke håp i hengende snøre en gang.
Kos dere resten av året alle sammen!
Hilsen fra Eli
Barte-Marte sa…
Takker altså for støttende ord her, og håper at folka leser og skjønner!

God jul til dere og:)

Populære innlegg